What what what are you doing?

Stydím se, stydím se. Články o něčem téměř nepíšu, jenom debilní seznamy. A když už si dám takovou práci a něco sesmolim, je to o škole. Tr...

Stydím se, stydím se.
Články o něčem téměř nepíšu, jenom debilní seznamy. A když už si dám takovou práci a něco sesmolim, je to o škole. Trapné, trapné.
No, tohle nebude o nic lepší.

Štve mě, že už je zase zima už zase sněží. Jak jsem z toho byla v listopadu nadšená a vánočně naladěná, tak teď jsem z toho otrávená. Už chci nosit něco jinýho! Stejská se mi po mých converskách, oxfordkách a boots á la kocour v botách. Už mě nebaví pořád tahat ten teplej kabát. Neustálá kontrola toho, jestli mám s sebou rukavice, jestli jsem nezapomněla klobouk...
Ráno všechno zamrzlý.
A sníh, sníh, sníh. Přes den taje, v noci zamrzá a já abych druhej den radši vyrazila rovnou v bruslích.

Tuhle část roku prostě nesnáším. Vánoce v tahu, pololetí, přede mnou ještě vidina dalšího zimního měsíce. Jaro. Léto.
Valentýn a 1. máj. Dva naprosto zbytečný svátky. Plný srdíček, růžový, zamilovaných a polibků. Snaha udělat z lidí, co nikoho nemaj, lůzry a odpad. Protože kdo nemá na Valentýna rande, je největší ubožák a trapák. Pokud holku nějakej chmaták nevoslintá v květnu pod stromem, tak ta holka uschne. Pro mě to vypadá tak, že budu trapná a pak uschnu. Valentýn totiž hodlám strávit ve velmi sexy růžové společnosti žen okolo čtyřicítky - na kurzu němčiny. No, a protože je 1. 5. neděle, tak budu pomalu schnout při učení.
Takže jsem Slečna Lůzra?
Hahaha!Samozřejmě, že NE. Lůzři jsou lidi, co si zoufale někoho hledaj, aby nebyli právě tyhle dva dny sami. Je jedno, že si sedmnáctiletej fotbalista, kterýho zajímaj jenom auta a Mekáč, najde holku, který je osmnáct, nemá ráda kolektivní sporty a je zapřísáhlá veganka a vyznávačka zdravýho životního stylu. Hlavně, že maj oba rande, žejo! Pak už se možná radši ani neuviděj, pokud budou trochu divočejší povahy, asi si vjedou do vlasů (ne v dobrym slova smyslu) a bude to pro oba promarněnej čas (což bych jim já klidně oznámila předem, ušetřili by čas i peníze). Než jít někam s idiotem (80% Ústí - zbytek jsou výjimky a gayové), to radši budu ta trapná, co se drtí slovíčka, místo aby marnila čas s debilem.
Víc než cokoliv jinýho, se mi podobá tohle:



"Romeo, Romeo, wherefore art thou Romeo? Translation: Desperate! Desperate! I am really desperate! Are there any stalkers on my ground?"

0 komentářů