Stěžující článek ohledně školy z dílny líného studenta, který neví, co znamená gravidní.

Z tohohle tejdne jsem příšerně otrávená a nejhorší je, že ani zdaleka neskončil. Čeká mě víkend plný němčiny, angličtiny, povinný četby, ukl...

Z tohohle tejdne jsem příšerně otrávená a nejhorší je, že ani zdaleka neskončil. Čeká mě víkend plný němčiny, angličtiny, povinný četby, uklízení a všehodělání. Člověk by si skoro mohl myslet, že bude mít chvíli klid, když pololetní známky byly dneska uzavřeny (hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... naivní).Němčina - to je takový menší stoh papírů na maturitu, 3/4 z toho nerozumim a dělám to jenom proto, že někdo, koho už se to dávno netýká, na ministerstvu rozhodl, že musim maturovat z pěti předmětů. A já si ani nemůžu postěžovat, protože se hned najde nějaká dospělá osoba, která sama maturovala ze čtyř předmětů (*vyčítavý pohled*), jež mě setře, že můžu bejt ráda, že není povinná maturita z matiky.
Noještěabyjovole!
Povinná čeština - no jasný, musim přece umět česky!
Povinnej jazyk - no jasný, dneska aspoň bez základní znalosti angličtiny prakticky nemáte šanci.
Ale matika?! Matika?! No sorry, prostě mi to nejde. Negace nechápu ("Když budeš zlobit, dostaneš autíčko!" WTF?!), výsledek "třikrátodmocninazosmnáctitocelénatřetílomenoodmocninazpětikráttřistapětnatřetí" pro mě není výsledek, krychli si v prostoru představit neumim, zakreslování do nějakých grafů nebo sítí nebocotoje je pro mě velký "E?", při nerovnicích prosim Pelleho nohu, aby mi seslala ze Švédska funkční logicky uvažující mozek, z příkladů bez čísel mám noční můry, úsečkám vytrvale říkám čáry a kružnice nazývám kolečkama.
K matice mám hlubokej odpor, už jenom proto, že je to kráva nevděčná, a i když jí věnuju svůj čas a důstojnost, beztak mi pak při písemce podkopne nohy, protože prostě nepochopim zadání.
Proč vůbec žvanim o matice, když jsem chtěla mluvit úplně o něčem jinym?

Němčina. Já jí prostě chci umět, chci šprechtit aspoň z půlky dobře jako můj táta (trávil dětství s babičkou, co neuměla moc dobře česky, a tak s mým milým rodičem komunikovala v němčině - hle, jak se to vyplatilo!), ale jako moc dobře nechápu, jak mi k tomu má dopomoct hromádka papírů plných slovíček, který jsem v životě neviděla. Jako jo, dobrý, chápu, paní učitelka se snaží dokopat nás k tomu, abysme se věnovali němčině sami doma. Jenomže když si to přeložim, porozumim textu, o hodině přečtu předpřipravený odpovědi, pak ty papíry založim a v lepším případě je uvidim až zase ve čtvrťáku, kdy se budu připravovat na maturu... haha, no, to bude mňam.
Samozřejmě, mohla bych se na to z dobrý vůle podívat, ale když dostanu týdně kvanta materiálů se slovama, kterým nerozumim, nějak se mi tý dobrý vůle nedostává, hell, mně se nedostává ani času. Víte, já jsem kupodivu taky člověk a prostě potřebuju aspoň kapku volnýho času strávenýho příšerně nekvalitně povalováním a civěním na seriály. Mohla bych samozřejmě po vyplnění papírů, kterým jsem doposud nerozuměla, vyskočit jako včelka, vytáhnout si materiály ze září a osvěžit si látku... jenomže já si ještě potřebuju přečíst Malýho prince, osvěžit si modální slovesa, uklidit si stůl a podívat se aspoň na jeden díl Glee, abych si aspoň trošinku oblbla bolavej mozek a abych se druhej den nechovala jako total bitch. Nejsem cvok. Nebo možná jsem, ale je mi to jedno.

0 komentářů