Dokud mi ty knoflíky neupadnou, tak si je snad nepřešiju. Už mám fixy na textil. Černou a červenou. Teď ještě najít před pololetím čas a e...

  • Dokud mi ty knoflíky neupadnou, tak si je snad nepřešiju.
  • Už mám fixy na textil. Černou a červenou. Teď ještě najít před pololetím čas a energii.
  • Nespala jsem. Dvě hodiny spánku není spánek. Pálí mě oči a bolí mě hlava. Chci spát, ale nejde to.
  • Nahlas jsem naposledy brečela, když mi bylo osm. Spadla jsem a rozbila si koleno tolik, že bylo téměř zralý na šití. Dodnes tam mám jizvu, taková malá vzpomínka na opravdu hlasitej pláč. Z dneška žádnou viditelnou jizvu nemám.
  • Mám obrovskou obsesi na Kurta. Na Glee se dívám jenom kvůli němu. Truth.
  • Mým životním druhem bude velmi pravděpodobně nějaký fabulous gay guy, co miluje módu, nakupování a styl, je povrchní, sobecký a nafoukaný... Prostě já v mužské verzi. Bude mě podvádět se svým milencem a já budu koukat na seriály. Budeme se mít fajn...
  • Což mi připomíná, že jsem se vzdala myšlenky plnohodnotného vztahu s heterosexuálním mužem/klukem/whatever, dude. Nemám si s nimi co říct. Fakt. A už nad tim nehodlám přivírat oči a tvářit se, že mě hrozně zajímaj ty ptákoviny, o kterých kdákaj.
  • Záleží mi na věcech, na kterých by mi záležet nemělo.
  • Chci žít někde jinde a být někým jiným. Ježíšku? Santo? Zubní vílo? Mikuláši? Bože? Andělíčku můj strážníčku? Edwarde?

0 komentářů