Day 12 - Five absolutely repulsive "in" things

1. UGG boots Minulej rok jsem to viděla jen na fashion bloggerkách, tenhle rok už to tahá kdejaká v naší škole. A pardon, řeknu to přímo - ...

1. UGG boots
Minulej rok jsem to viděla jen na fashion bloggerkách, tenhle rok už to tahá kdejaká v naší škole. A pardon, řeknu to přímo - EW, EW, EW a EW.
Vypadá to jako by tlapy yettiho měly děti s bačkorama, které nosí důchodci nad osmdesát.
Možná, že jsou pohodlný a teploučký. No, to jsou jiný boty taky a dá se na ně koukat.

2. Leopardí kožich

Kožichy jsou špatný, umíraly kvůli nim zvířátka.
Umělý kožichy jsou taky špatný, protože to vypadá jako "Chci kožich se zvířátek, ale nemám na to peníze.".
Ruku na srdce - je to ošklivý.
"Těšim" se na příští rok, jak si v tom zas bude pochodovat půlka ústeckých krasavic.

3. Boty na vysokém klínku
Ruku na srdce.
Ty boty jsou mnohdy pěkný. Moc.
Ale z dálky to vypadá jako kopyta.
Sorry.

4. Džínová (mini)sukně
Není to nějaká bůhvíjaká high-fashion móda, ale... ehm... drží se až nepříjemně dlouho.
Džínový kalhoty je klasika, která kdyby zničehonic dneska přes noc zmizela ze skříní, většina lidí (obzvlášť pak kluků) by byla odkázána na... ém, spodní prádlo, ponožky a teplý myšlenky.
Džínový šortky jsou na tom dost podobně.
Džínová sukně bohužel taky. Jenže narozdíl od kalhot a šortek je hnusná. Nekopíruje křivky těla, ve skutečnosti je to jen jakási tužší roura, která se s radostí neustále šine, posouvá a hrne nahoru. Téměř se nedá zkombinovat - vemte si podpatky a budete za couru, vemte si tenisky a budete za blbou puberťačku. V létě je v ní vedro, po ostatní roční období budete vypadat v kombinaci s tílkem (zvlášť to, co má hlubokej výstřih, že..) dost... no, stejně jako s podpatky. Pokud chcete katastrofu, při který na vás budu chvíli něvěřícně koukat, načež se začnu plácat do čela, lomit rukama a brblavě nadávat (a že to fakt dělám, zeptejte se mých kamarádů), zkombinujte džínovou mini, tílko a podpatky, ideálně si předtim párkrát skočte do solárka.

5. Drápy
Znovu se nejedná o nějakou high-fashion módu, ale v poslední době se to dost rozmohlo, tudíž mi dovolte to sem zařadit, i když se zrovna nejedná o oblečení.
Gelový nehty jsou dobrý v případě, že vaše vlastní nehty jsou absolutně nepoužitelný a vy máte natolik soudnosti, že si je necháte udělat v normální délce. Francouzská manikúra. Jedna barva. Nenápadný jednobarevný zdobení (spolužačka měla na Vánoce udělaný na normálně dlouhých nehtech s francouzskou manikúrou malý, nenápadný vločky). To všechno je v pořádku.
Ale křiklavý barvy se třpytkama? Několik splácaných barev? Obrázky?? Nehty o délce jídelního nože?!
Je to hnusný, přeplácaný, trapný, překáží to a celkově je to naprosto zbytečný. Ew, ew, ew, ew, ew!

3 komentářů

  1. ach jo, musím se přiznat, že uggs taky vlastním. na mou obranu je mám už od loňského března, kdy jsem si je zcela "inteligentně" vzala na lyžařský kurz do Alp a potom tam v nich lezla do sjezdovky a hrozně se divila, proč mi to tak podkluzuje. nebo když jsem si to v nich teď před Vánoci štrádovala po ulici v Brně a zrovna byla docela velká vánice a jak byla najednou na zemi spousta sněhu, já spadla a přímo na zadek. jinak s tvým výběrem odpudivých věcí souhlasím. jediné, co bych snad ještě akceptovala, jsou boty na klínku, ovšem i u nich jsem rozpačitá.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pod tohle bych se klidně podepsala :D. Jsem ti zavázaná, že konečně vím (ne, že bych to teda nějak zjišťovala), jak se styl "dědových papučí" jmenuje :D. Též se mi ty boty vůbec nelíbí a spolužákovi to nezapomínám připomínat (má mě rád :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Self Saboteur:
    Uggs jou koukám naprosto ideální obutí do zimy! :D
    Jak řikám, některý boty na klínu jsou pěkný. Ale jakmile si je oblíknu a kouknu na sebe do vzdálenějšího zrcadla, vypadá to úplně přesně jako čertovský kopyta na Mikuláše. Takže ew.

    CK:
    No vida, rádo se stalo. :D

    OdpovědětVymazat