Oficiálně poslední post na blogu roku 2010.

Sněží. Zase. Moje veleübernadšení pro sníh vystřídala veleüberrozmrzelost nad tou bílou sračkou, ve který se nedá dělat absolutně nic. Nechc...

Sněží. Zase. Moje veleübernadšení pro sníh vystřídala veleüberrozmrzelost nad tou bílou sračkou, ve který se nedá dělat absolutně nic. Nechce se mi jít ven, protože sněží, protože je všude sníh a protože přesun kamkoliv spíš připomíná menší tělocvik, protože se nikdo neobtěžuje ty chodníky uklízet. Nikdo = město. Nejsou prachy. No, hlavně, že máme lanovku na kopec, kterej se dá i mym výletním/procházkovym tempem (= jít příšerně pomalu, courat se a zastavovat se u každý kraviny) zvládnout za dvacet minut.Je kurevská zima, ani psa by nevyhnal. Na teploměru mám -10° C a fakt, že v pondělí budu muset vstát v šest a jít do tý zimy, abych se dostala do školy, je... neuvěřitelnej, hnusnej, ew.

Všechno nejlepší do novýho roku 2011.
Ať je lepší než rok 2010, ať vám všechno vychází tak, jak chcete vy.
Sluší se to popřát, tak vám to přeju.
A děkuju, že mě čtete. ♥

No, na spoustě blogů se objevují jakési bilance roku 2010 - všechny pády a úspěchy autora.
No, protože jsem sklerotik a chodící chaos a nevim, jestli se tamto stalo v dubnu, únoru, srpnu nebo včera, jak to vlastně bylo a kdo tam figuroval, je u mě absolutně nemožný něco takovýho sepsat, takže to logicky sepisovat nebudu, protože jsem chytrá. :D
Co si pamatuju, tak jsem měla většinou smůlu, téměř nic mi nevyšlo a kdybych nebyla dětinský idiot a neradovala se z maličkostí, asi bych si hodila mašli. Z materiálního hlediska si stěžovat nemůžu, takže budu držet hubu a nějak to shrnu.

Do roku 2011 vstupuju s diářem Medvídek Pú z Marks & Spencer, cynická, ironická, sarkastická a kritizující, podstatně míň naivní a důvěřivá a s velkým podezřením na hysterickou neurózu (četla jsem si popis a nemůžu se zbavit dojmu, že jí mám... nebo jsem jenom hypochondr).
Jsem rozhodnutá líp si zorganizovat život, na nikoho se neohlížet a vypadnout z Ústí, jakmile budu mít možnost.
Chci, aby byl rok 2011 lepší. Prosimvásdejteminěkdosílu.

A víte co? Lez Be Friends! :D



If a girl won't come round
(She must be a lesbian)
Or turns me down
(She must be a lesbian)
If she don't like me
(She must be a lesbian)
I'll let her down lightly
(You must be a lesbian)

♥♥♥
:D
Dokonalý, typický. :D

0 komentářů