Day 29 - Whatever tickles your fancy

Protože jsem zjistila, že tohle je poslední den, že mě tohle vyplňování neskutečně baví a že všechny tyhle "řetězáky" (or whatever...

Protože jsem zjistila, že tohle je poslední den, že mě tohle vyplňování neskutečně baví a že všechny tyhle "řetězáky" (or whatever) na netu jsou si navzájem hrozně podobný, hodlám v tom pokračovat dál hezky po svym (jeden určitej člověk by s tim měl problém, že jsem egoistka a všechno si nejradši dělám sama [ano, hodně to spolu souvisí a ano, dotyčný zjevně nezná význam slova egoista :D]). Takže pokračuju dál se svejma vymyšlenejma otázkama.
Ano, je to nudný, ano, je to otravný, ano, je to k ničemu, ano, žere mi to můj drahocennej čas... ALE! Kde jinde se můžu tak krásně vykecávat o sobě a žít v iluzi, že mě někdo poslouchá? :D

A ty otázky budou dál v AJ, ať to nějak vypadá, žejo.

2 komentářů

  1. Jsem ráda, že pokračuješ v, ehm, "řetězácích" (ten výraz nesnáším, ale lepší mě nenapadá:D); i když třeba nekomentuju nebo tak, tak všechno poctivě pročítám a většinou se přistihnu, jak si tady přikvyuju a říkám si "přesně tak, přesně tak!")))

    OdpovědětVymazat

  2. :))
    Wow.
    Neskutečně moc jsi mě potěšila, děkuju, děkuju! :)
    Je to vzájemný, to je dobře, tvůj blog sleduju už pěkně dlouho, jsem jenom skoupá na komentáře (přisuzujme to debilitě, napravim to, slibuju :D).
    Moc ráda tě čtu. :)

    OdpovědětVymazat