Miss Lazyass.

↑ Podzimní Be trávící víkend v Praze ve společnosti R., Dekadence Now!, Designbloku a Bohnic. Dnešek jsem naprosto totálně proflákala a to...

↑ Podzimní Be trávící víkend v Praze ve společnosti R., Dekadence Now!, Designbloku a Bohnic.

Dnešek jsem naprosto totálně proflákala a to i navzdory tomu, že jsem si na víkend nechala spoustu práce.
Jediná moje dnešní aktivita spočívala v jakémsi-takémsi uklizení pokoje.
A to, že se potřebuju už vážně začít učit na ELSA, začít s maturiní otázkou "Gesundheit" na němčinu, udělat si příklady s fyziky, naučit se chemii a biologii, přečíst všechno, co kdy napsal Poe, a udělat z toho referát... to šlo dneska jaksi mimo mě.
No, a víte, co já udělám?
Zahraju si The Sims 3, kouknu se na nějaký díly Will & Grace a půjdu spát. Zejtra se budu nesnášet, budu si nadávat, jakej nemožnej flákač jsem, ale teď budu spokojená. Nesnášet se je problém budoucí Be. :D

A to rozsvícení stromku bylo v pátek. Tak smůla, achjo.

0 komentářů