I see Santa's crack!

Sněžííííí! A se sněhem přišlo neuvěřitelný těšení se na Vánoce. Nemám peníze a nevim, z čeho zaplatím dárky. Rodiče jsou zoufalí, protož...

Sněžííííí!
A se sněhem přišlo neuvěřitelný těšení se na Vánoce.

Nemám peníze a nevim, z čeho zaplatím dárky.
Rodiče jsou zoufalí, protože můj malý bratr neví, co chce.
Všichni jsou otrávení z malých Mikulášů a čertů, co v obchodech straší už od začátku října.
Povážlivě nám dochází skořicové svíčky (panika, panika, hoříhoříhoří!).
Mamka opět nebude píct cukroví.
Nemám čepici.
Nemám šálu.
Ve škole se všichni dohadují ohledně matikářky (konečně po třech letech pochopili, že pokud budou chtít maturovat z matiky, ona je na to nepřipraví... nic proti, ale teď už je trochu pozdě).
Pak se taky všichni dohadují ohledně maturáku (dokud mi mamka nedovolí černý šaty, hodlám svůj maturitní ples strávit u Will & Grace hezky doma na zadku... takže to jde mimo mě), což mi přijde trochu předčasný, trochu zbytečný, trochu na nic a hodně nezajímavý, protože většina třídy je na tom s matikou tak, že je klidně možný, že si na ten maturiťák počkaj o rok dýl...
Zkrátka moje okolí se chová naprosto nevánočně a všichni si akorát stěžujou, jak jsou ty Vánoce hrozný, hektický a blízko...

No, a já koukám, jak padá sníh, poslouchám u toho nejlepší vánoční písničku všech dob (viz. níže :D), těšim se na Vánoce, přemejšlim nad dárkama, doufám v obdržení zrcadlovky (chci se naučit fotit, upravovat fotky a chlubit se tim :D) a naproto vážně uvažuju nad tim, že se půjdu o víkendu kouknout na (ousoufakinkůldůd) rozsvícení stromu. Samozřejmě, mnohem radši bych se podobný akce účastnila v Drážďanech, Míšni nebo Pirně (podstatně realističtější než Vídeň nebo Stockholm, že :D), ale o tom si můžu nechat akorát tak zdát (nicméně trhy slíbený už mám). Ústí je ošklivý, v posledních letech celá výzdoba na Vánoce stojí dost za prd, všude se válí bordel a jakmile je někde nějaká větší akce, můžete vsadit svoje boty, že tam bude spóóóustu romských spoluobčanů, co se budou chovat nepřizpůsobivě a ošklivě (= budou řvát, motat se, nadávat ostatním lidem, ideálně krást, mlátit se mezi sebou a mlátit i ostatní). Nechci, aby mi to Vánoce pokazilo. Na druhou stranu... bylo by pěkný to vidět, nevšímat si ostatních, prostě jít se kouknout, zabalit se do vlastního světa a nasát atmosféru Vánoc (kterou si pravděpodobně budu muset vsugerovat, asi nastává pravej čas na to, abych si naládovala do mp4 Stingovo vánoční CD...).
Další věc je ta, že tam asi půjdu sama. Protože pochybuju, že by se R. chtělo přijet z jejího Prdeláčkova na tu chvilku do Ústí. Protože pokud se tam Osoba O chystá, o čemž pochybuju, už je pravděpodobně domluven se svými kamarády... co jsou teda hodně fajn, ale přišla jsem nasávat vánoční atmsoféru a ne poslouchat, že támhleten má doma měkké peřiny s tygrovanym vzorem, tak jestli se nechci stavit... (:D)
No, a právě jsem vyčerpala seznam osob, se kterýma bych tam chtěla jít. Samozřejmě, existuje hromada dalších lidí, co by třeba šli, ale je dost velká šance, že budu totálně naměkko a emotivní, což teda normálně nejsem, a nepotřebuju, aby mě jen tak někdo takhle viděl. Nechci, aby si třeba dělali srandu z toho, že jsem dojatá blbym stromem s žárovkama. No, když půjdu sama, budu moct aspoň poslouchat toho Stinga, že...

V poslední době nejsem moc dobře naladěná na společnost. Upřímně... sotva to zvládám ve škole.

Nejlepší vánoční písnička evr! :)
The Hives & Cindy Lauper - The Christmas Duel


Venku se nějak rozsněžilo! :)
Sníh je na trávě, silnici, chodníku, stromech, autech, domech, lidech... kdybych nebyla vykoupaná a voňavá, navlíkla bych si kabát a šla se proběhnout ven. :)
Miluju podzim. A mám ráda zimu.

0 komentářů