Day 14 - Your favorite quote

" Matka si odkašlala a potom začala: "Už je ti osmnáct let, začal jsi vysokou školu a brzy asi budeš chtít začít sexuálně žít.&qu...

"Matka si odkašlala a potom začala:
"Už je ti osmnáct let, začal jsi vysokou školu a brzy asi budeš chtít začít sexuálně žít."
Po této větě mě málem trefil šlak. Nevěřícně jsem na ni zíral, ale ani to jí neodradilo od pokračování ve svém instruktážním monologu.
"Gerardku, důležité je najít tu pravou. V sexu musí být hlavě láska! Tvoje poprvé musí být krásné!"
Neměl jsem chuť jí sdělit jeden podstatný detail - že moje poprvé a jediné (Nemohu za to, že jsem nepřitažlivý!) bylo naprosto odpudivé a navíc neproběhlo s dívkou mých snů, ale s mužem (Který rozhodně z mých snů nebyl, ale o jednom takovém bych věděl!!! Opovrhuje mnou). Chtěl jsem to přidat k dobru jako vtip, ale bál jsem se, že by se nesmáli.
"

http://flelaldina.blog.cz/

0 komentářů