CRYSTAL CASTLES, Lucerna MusicBar, 14. 11. 2010

Byla jsem tam. Bylo to dokonalý. Nejdokonalejší. Nic lepšího prostě neexistuje. Jako kdyby se na chvíli stal můj vlastní vnitřní svě...

Byla jsem tam.



Bylo to dokonalý.
Nejdokonalejší.
Nic lepšího prostě neexistuje.
Jako kdyby se na chvíli stal můj vlastní vnitřní svět skutečností.
Dokonalý.
Nedokážu se z toho moc dobře vzpamatovat.
Hrozně moc jsem si přála umřít, aby to prostě nikdy neskončilo, abych jako poslední věc viděla mávající Alici, jako poslední slyšela CC a jako poslední necejtila absolutně nic, jenom jejich hudbu.
Slovo dokonalý je moc nedokonalý na to, aby popsalo, jak moc to bylo dokonalý.

Občas dostávám strach, že ke mně někdo přijde a řekne mi, že se mi to jenom zdálo.

2 komentářů

  1. Nějak podobně jsem se cítila na koncertu Kasabian. Úplně vepředu, namáčknutá na zábrany, skákala jsem a ječela a bylo mi úplně jedno, kdo se na mě dívá. Neskutečnej pocit, neskutečnej. Doteď se dívám na video, kdy přijdou na pódium a začnou hrát a doteď mě to pokaždé rozbrečí.

    OdpovědětVymazat
  2. :))

    Pro tuhle extázi (?) prostě není pojmenování. A možná je to dobře, protože pak už by nebyla tak speciální. :)

    OdpovědětVymazat